EL NADAL A L’ESCOLA

El Nadal ha arribat a l’escola Pare Algué. Durant aquests dies hem fet un munt de coses:

• Des de principis de desembre els i les alumnes de l’escola han elaborat uns detalls per guarnir un gran arbre de Nadal i unes figures de pessebre amb plastilina per així crear un pessebre entre tots i totes.
  • Els més petits de l’escola cada dia de desembre hem obert el calendari d’advent i ens hem trobat una petita sorpresa.
  • Ens ha visitat el patge reial, li hem pogut explicar els nostres desitjos i ell ens ha donat unes xocolatines d’allò més bones.
  • Els alumnes d’I5, 1r i 2n vam anar a la residència Mont Blanc a cantar davant els avis i les àvies i els hi vam donar un petit detall. Va ser una experiència molt bonica.
  • Vam celebrar un concert de Nadal molt especial on les famílies van poder veure les cançons i els poemes que ens havíem estat preparant. Moltes gràcies a tots i totes per haver-hi assistit, ens ha fet molt feliços.

Finalment, l’últim dia d’escola va ser ple d’emocions! Els més petits de l’escola vam fer cagar el tió i els grans vam fer l’amic invisible, acompanyat d’un bon pica-pica. També, ens va visitar el Pare Nadal. Estava molt content de poder-nos veure de nou i ens va portar un regal per cada classe així com unes llaminadures boníssimes.

Han sigut uns dies plens de màgia! Volem agrair a tothom per haver fet possible celebrar un any més el Nadal a l’escola Pare Algué.

Trobareu un recull d’imatges i vídeos clicant sobre la següent fotografia: