Comiat hawaià de sisè

Hola a tothom! Aquest matí hem celebrat el comiat de sisè al pati de l’escola. Hem fet una festa hawaiana entre tots, que ha quedat molt maca i divertida. Ens ho hem passat d’allò més bé; hem dit unes paraules, hem rebut uns obsequis genials dels nostres companys i companyes més petits per recordar-los per sempre, hem rigut molt, també hem plorat una mica de l’emoció, però… sobretot, hem ballat moltíssim! Sempre durem al cor l’Escola Pare Algué i tots els companys, companyes i mestres. Ens emportem els bons records i els aprenentatges, però, sobretot, bones estones i molts i molts amics!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *