8M a l’escola!

En motiu del 8M, dia internacional de la dona treballadora, els i les alumnes de l’escola Pare Algué, han volgut agrair a les dones de les seves vides, tot allò que fan per a ells i elles.

Cadascú ha dibuixat a una dona important i n’ha fet un retrat. Seguidament, cada alumne/a ha escrit el seu agraïment i ho ha compartit amb la resta de la classe.

Finalment, hem fet un gran mural amb tots els agraïments.

«Peus, per què els vull, si tinc ales per volar». Frida Kahlo (1907-1954), cèlebre pintora mexicana que es va revelar contra els prejudicis sexistes. Kahlo va escriure aquesta cita al seu diari personal per reivindicar la llibertat.