ZONA D’OMBREIG

Des d’aquesta setmana, al pati de l’Escola d’Olvan ja disposen d’una zona d’ombreig. Així doncs, ara tenim tota la zona preparada per quan el sol s’intensifiqui i poder així mantenir una llum i temperatura més agradables per l’alumnat, i que permetran donar una major versatilitat a aquest espai.
L’estructura consta de 4 lones d’ombreig, subjectades per 9 pilars metàl·lics, que proporcionaran ombra a uns 155 m² dels 823 m² del pati.
Aquestes ombres s’han instal·lat donant resposta a una demanda feta pel mateix centre i l’AFA des de fa anys. Gràcies a l’AFA i a l’Ajuntament s’ha realitzat aquesta millora per l’escola.