SORTIDA AGRAMUNT

El  dijous 16 de març l’alumnat de tota la ZER anirem a Agramunt a l’espai Viladot (Lo Pardal) i al parc de Riella.

El preu de la sortida és de 20 €

Cal que feu l’ingrés al número de compte ES26-0182-3569-7802-0172- 4689 abans del dia  22 de febrer. Heu de portar el resguard de pagament al tutor/a del vostre fill/a un cop fet o enviar-lo per correu electrònic.

Cadascú ha de portar l’esmorzar, el dinar i l’aigua.

L’hora de sortida serà a les 8:30h de les dues escoles i arribarem cap a les 16:30 h de la tarda.

Aquesta tarda els nens sortiran amb l’autorització per omplir i retornar-la a la tutora del vostre fill/a amb el resguard del pagament.