RENOVACIÓ DEL REPRESENTANT DE FAMÍLIES AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies.

Segons la normativa actual, enguany hem de renovar el representant de famílies dels membres del Consell Escolar.

Aquí teniu el cens per comprovar que les dades siguin correctes (també està disponible a la cartellera de l’escola). En cas d’errada comuniqueu-ho al centre, les llistes estaran exposades fins el dia 3 de novembre.

Tothom és elegible, i us animem a que us presenteu com a voluntaris/es. Teniu fins el dia 9 per fer-ho.

Les votacions es celebraran el dia 22 de novembre, coincidint amb les hores d’entrades i sortides (a les 9, a les 13, a les  15 i a les 16.30). S’haurà de votar a tres candidats.

Cliqueu enllaç per accedir al cens: infantil   i  primària

Una salutació. Direcció.