RECORREGUT POÈTIC DE NADAL

“Recorregut poètic de Nadal” sorgeix de la necessitat de replantejar, un cop més, les festes nadalenques a l’escola. Partint d’aquesta idea, des del claustre de la ZER Baix Berguedà hem optat per la reformulació dels poemes de Nadal.

Els poemes són una de les manifestacions artístiques més recurrents aquests dies; sense adonar-nos-en, els recitals poètics omplen i acompanyen molts àpats nadalencs amb la companyia de família i amics.
Des de l’escola, hem creat els nostres propis poemes i els hem donat forma a través de la veu, el cos i l’expressió artística; com si d’una mostra d’art contemporani es tractés o d’un sobretaula compartit amb família i amics, avui omplim els carrers d’Olvan de tot allò que ens recorda al Nadal.