Llibres i material

Us fem arribar el llistat de pagaments de sortides, llibres i material per al curs vinent (és orientatiu).
Com ja sabeu, aquest any la Generalitat donarà uns vals a les famílies de primària per a la compra de material escolar. La majoria de material i llibres que utilitzem a l’escola els comprem a través de l’AFA, però de moment no és possible fer servir aquests vals per pagar el material que comprem a través de l’AFA.
Us demanem doncs, que NO utilitzeu aquests vals per al material del llistat de llibres, que ja us el proporcionarem des de l’escola i que els feu servir per altres coses que els vostres fills i filles també necessitaran al llarg del curs. Aquest pagament el rebreu a través del TPV.
Us proposem diverses opcions de material que SÍ que podeu adquirir amb aquest val:
Per petits: motxilla sense rodes, bata, ampolla d’aigua, bossa de roba de recanvi, tovallons de roba, carpeta amb gomes, caixa de mocadors, estris per casa (estoig, colors, coles, tisores, contes…)
Per mitjans: arxivador de llom ample de dues anelles, carpeta sense separadors, estoig amb material (colors, cola, tisores, regle…), separadors per l’arxivador, fundes de plàstic, ampolla d’aigua, bata per pintura, tovallons per menjador, raspall de dents per menjador….. i sinó, llibres i contes per llegir a casa.
Per grans: arxivador de llom ample de dues anelles, separadors per l’arxivador, fundes de plàstic, carpeta amb separadors, auriculars petits (de botó), ampolla d’aigua, pendrive, estoig amb material, tovallons de roba i raspall de dents per menjador…. i sinó, llibres i contes per llegir a casa