Jornada de motivació AraArt 2022-2023

Per motivar els nens i nenes, generar inquietuds, interrogants i ganes de respondre creativament, cal oferir-los estímuls diferents als que estan acostumats, que els permetin accedir a nous llenguatges i que els treguin de la seva zona de confort.

Per aquest motiu, es proposa una jornada de motivació en la qual l’alumnat podrà interactuar, observar, escoltar i/o experimentar amb propostes que tenen com a fil conductor “l’alfabet”.

La proposta per la jornada consisteix en omplir els diferents espais de les escoles (aules, passadissos, menjador, gimnàs, biblioteca, lavabos, …) de petites peces artístiques on les lletres i, en definitiva, els alfabets, siguin els protagonistes. Cada espai es considera una “entrada”, fent un paral·lelisme a les entrades dels diccionaris i a l’accés (entrada) a una nova porta de coneixement.

FOTOS DE LA JORNADA