CONVI, VÈNCIA I BOC’N’ROLL

Hola famílies.

Aquest dies han passat el Convi, la Vencia i Boc’n’roll per les classes, de la Comunitat de Petits i de la Comunitat de Mitjans per explicar unes instruccions per aprendre a escoltar millor, uns cartells sobre l’Escolta Activa.

A més, també han explicat que s’ha obert la Llibreria lliure Laia. És un espai on podem anar a deixar els llibres que ja hem llegit o que volem, aquests els podem deixar allà i podem agafar-ne algun que en agradi més. L’hem inaugurat el dimecres 25 d’octubre 2023, i es diu Llibreria lliure Laia perquè hi havia una mestra d’anglès de l’escola que que escrivia llibres, i el dimecres va ser el seu aniversari.

Esperem que pugueu gaudir-ne molt.

Podeu veure les fotos de la visita aquí.

Notícia redactada per: Anna Mª i Anna.