COLÒNIES 2023-24

De cara al proper curs, farem les colònies amb els alumnes de primària durant els dies 9, 10 i 11 d’octubre.

Hem contractat explorium.cat  que són una empresa que ofereixen activitats d’educació científica.

Degut al gran nombre d’alumnat a la ZER, farem les colònies per comunitats:

• Mitjans aniran a (Clariana de Cardener)
  • Grans a Guixers (Aiguaviva)

El cost  total de les colònies serà d’aproximadament uns 160 euros, tot i que variarà en funció del nombre d’alumnes que hi participin.

Aquest curs farem 3 pagaments, el primer serà abans del 5 de juny, el segon al juliol i el tercer al setembre.

Per tant, us demanem que feu una paga i senyal de 50 euros abans del 5 de juny, ja que les cases ens demanen que fem un primer pagament per poder fer la reserva.

El compte on s’ha de fer la transferència és ES48-0182-3569-7902-0168-4862 amb el nom del vostre fill/a.

Per qualsevol dubte o aclariment, estem a la vostra disposició.