COLÒNIES 2021-2022

Benvolguda família:

De cara al proper curs, farem les colònies amb els alumnes de primària (1r a 6è) durant els dies 29, 30 de setembre i 1 d’octubre a la casa de colònies “La Granja” de Sta. Maria de Palautordera.

Aquesta decisió ha estat presa amb tot el claustre ja que es va valorar que és una bona manera de cohesionar els grups i establir bones relacions entre els/les alumnes així com també amb les mestres.

El cost  total de les colònies serà d’aproximadament uns 150 euros, tot i que variarà en funció del nombre d’alumnes que hi participin.

Per tant, us demanem que feu una paga i senyal de 50 euros abans del 13 de juliol, ja que la casa ens demana que fem un primer pagament per poder fer la reserva i també d’aquesta manera podem fraccionar l’import en dues parts. Recordeu que la segona part l’haureu de pagar a principis de setembre.

El compte on s’ha de fer la transferència és:

ES48-0182-3569-7902-0168-4862.

Sobretot portar el resguard de pagament a la tutora amb el nom.

Per qualsevol dubte o aclariment, estem a la vostra disposició.

Equip de mestres de la ZER