AraArt 2023-2024

Com ja és habitual des que  formem part del programa d’innovació pedagògica “araArt”, cada curs l’iniciem amb una jornada de motivació per engrescar els nens i nenes, generar inquietuds, interrogants i ganes de respondre creativament… Aquesta jornada marca el punt d’inici de cadascun dels projectes que es duran a terme al llarg del curs en les diferents comunitats.

Les novetats d’enguany són que s’ha dut a terme a Cal Rosal i  que l’hem compartit amb l’escola Gira-sol de Montmajor, aprofitant el dia per tal d’afavorir la socialització entre els alumnes de la ZER.

Hem gaudit de diferents estímuls artístics com la dansa, la fotografia i la pintura.

En l’enllaç hi trobareu un vídeo de la peça íntegra de dansa i fotos de dels diferents espais i  moments.