Hotel d’insectes

Aquest matí la comunitat de mitjans i petits de l’escola hem rebut la visita de l’associació CAMADOCA. Ens han vingut a presentar un nou projecte per construir 2 nous hotel d’insectes a l’escola.

En aquesta primera vista ens han vingut a fer una xerrada per explicar-nos la finalitat de l’hotel, que no és només la de potenciar la biodiversitat, sinó també que els alumnes tinguin un lloc on portar els insectes que es troben al pati i que corrin el risc de ser lesionats o aixafats. A més ens han explicat diferents mètodes per transportar els insectes fins a l’hotel i hem descobert quins insectes poden entrar a l’hotel i quins no.

Tenim ganes de començar ja la construcció del nostre hotel d’insectes!!

Clicant a la imatge podreu veure les fotos dels infants.