ORGANITZACIÓ QUINA

Com sabeu, des de l’AFA de l’escola organitzem una Quina per recaptar fons i per fer una festa de poble quan s’acosten les festes de Nadal (en aquest cas serà el diumenge 18 de desembre a les 17:00 de la tarda).
L’organització de la Quina requreix de moltes mans i és per això que demanem la col.laboració de totes les famílies que formeu part de l’AFA perquè doneu un cop de mà a la Junta a recaptar els obsequis que els col.laboradors ens aporten desinteressadament a canvi de publicitat.
És per això que us adjuntem un Excel, on hi ha el llistat dels possibles col.laboradors.
En blau, són els establiments que ja hem contactat i per tant NO CAL CONTACTAR-HI.
Agraïríem que us anéssiu apuntant i recollint els obsequis d’aquells establiments que són en blanc i no hi hagi ningú apuntat.
Si creieu que falta algun establiment, també li podeu afegir.
Els establiments reben a canvi pubicitat durant la Quina i un val d’agraïment per un cartronet de participació a la mateixa Quina.
Per tal que pugueu donar a l’establiment aquest val, us podeu posar en contacte amb un membre de l’AFA que us el donarà.
Si algun establiment vol col•laborar amb vals de regal o descompte, els demaneu a un membre de l’AFA. Però molt millor si ens poden donar un obsequi que lluïrà molt més a les paneres.
La data límit per portar els obsequis és el dia 9 de desembre.
Moltes gràcies per la vostra col•laboració! 🙏🏻
AFA Escola Olvan