ESPAI JOC INTENSIVA

Un any més s’acosta la jornada intensiva de l’escola i des de Xalem us oferim l’espai joc!☀
Per si no sabeu què és, us ho expliquem. Durant la jornada intensiva, un cop acaben les classes i el menjador, oferim un espai per gaudir del temps lliure fent jocs, activitats, manualitats o excursions per tots els infants de l’escola que vulguin venir. El tirarem endavant si hi ha un mínim de 8 infants/dia.
En aquest correu us adjuntem la informació. Les inscripcions les podeu fer a través de la pàgina web: http://xalemextraescolars.com
Si el vostre fill/a ja fa alguna extraescolar amb nosaltres, només cal que ompliu la inscripció, no caldrà que la firmeu i ens l’envieu.
Per qualsevol dubte ens podeu contactar a xalemcasserres@gmail.com o enviant un whatsapp al 623.221.159.
Moltes gràcies i fins aviat!💫