Finalistes del concurs de la portada del Conte Compartit de l’Escola Nadal 2024.

Des de l’Escola Nadal, volem expressar el nostre més sincer agraïment per la vostra participació en el concurs de dibuix de les portades del conte compartit en motiu de la celebració de Sant Jordi. La vostra creativitat i dedicació han estat la clau per fer d’aquesta edició una experiència inoblidable.

Cada obra presentada ha estat un reflex del talent i la imaginació que resideix en cadascun de vosaltres. Heu aconseguit capturar l’essència dels nostres contes i tradicions, aportant una visió única i personal que ens ha enriquit a tots.

Felicitats per haver arribat fins a la final. Aquest és un reconeixement al vostre esforç i a la passió que heu posat en cada pinzellada. Esperem que aquesta experiència us serveixi d’inspiració per continuar explorant el vostre potencial artístic en el futur.

La guanyadora aquest any és l’Abril de 3rA. Amb gran plaer que et felicitem per haver estat seleccionada com la guanyadora del concurs de dibuix de la portada del conte compartit de l’Escola Nadal per aquest Sant Jordi. La seva obra ha destacat entre totes per la seva originalitat, bellesa i captura de l’esperit de la nostra festa.

Gràcies a tots els participants per compartir amb nosaltres el vostre art i per formar part d’aquesta bella tradició  que realitzem durant Sant Jordi.