Estrena de “L’Elefanteta amb superpoders” – Sant Jordi 2024

Per Sant Jordi un grup d’alumnes de 6è va representar el conte compartit “L’Elefanteta amb superpoders”, una creació col·lectiva feta per tota l’escola, cada grup classe hi ha posat de la seva part, des d’I3 a 6è. Un cop redactat, es va teatralitzar i s’han afegit les músiques, coreografies i cançó, tot plegat gràcies a la creativitat, esforç i empenta del grupet de l’Ainara, l’Alba, en Marc, la Valentina, la Fabiana, la Carla, la Júlia i la Gal·la de 6è. Després de setmanes de creació i assaig aquest n’ha estat el resultat:

Després de l’espectacle es van entregar els llibres obsequi de l’AFA a cada grup classe per la seva participació al conte compartit, i també el premi a la guanyadora de la il·lustració de la portada.
Aquí trobeu també alguna instàntania de l’espectacle: