Mercat de cooperatives escolars 2024

Enguany l’escola a través dels alumnes de 5è ha realitzat un nou projecte de la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat: CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola). L’objectiu del projecte és crear una cooperativa escolar, aprenent com funciona una empresa, formant-se en emprenedoria i dissenyant i creant productes.

S’han creat dues cooperatives: Gran Arbre (format per l’alumnat de 5è A) i Artesans Nadal (format per l’alumnat de 5è B)

Dilluns 13 de maig durant tot el matí fins les 13h estaran a la plaça de la Vila formant part de la 2a edició del mercat de cooperatives escolars, juntament amb 15 cooperatives més d’altres escoles de Sant Feliu. Us animem a anar de compres!!

Un percentatge dels beneficis va destinat a una entitat solidària i social. En el cas de Gran Arbre aniran destinats a Sant Joan de Déu, contra el càncer infantil i Artesans Nadal els destinarà a l’associació per la integració de la dona: AIDI.

Observeu el procés de creació i els productes de cada cooperativa a través de la web que ha creat el departament de comunicació de cada empresa:

Cliqueu a cada logotip i accedireu a la seva web.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *