Consell Escolar

El Consell Escolar de Centre és l’òrgan col·legiat de participació dels diferents sectors de la comunitat escolar en el centre. Les seves funcions, els membres, l’elecció i la renovació estan regulades per la llei 12/2009, de 10 de juliol, d’educació.

Funcions del Consell Escolar

• Aprovació del projecte educatiu (PEC)
  • Aprovació de la programació general d’aula (PGA)
  • Intervenció en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Intervenció en el procediment de selecció de la direcció.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Membres del Consell Escolar

CONSELL ESCOLAR 2023-2024
EQUIP DIRECTIU : Sonia Bajoz (directora), Nerea Muñoz ( cap d’estudis), Anna Martorell ( secretària acadèmica)
REPRESENTANTS DELS MESTRES: Sonia Mariño, Iolanda March, Toni Cabanillas, Jenifer Navarro i Ana Izquierdo.
REPRESENTANT del PND: Neus Mateo
REPRESENTANTS DE l’AFA: Dago Albarado, Mar Español, Roberta Tavares, SamarAl-Hetawi, Xavier Bigorra i Aroa Godoy.
REPRESENTANT MUNICIPAL: Xavier Massip

Actes Consell Escolar EM Tres Pins  Curs 23/24