Menjador escolar

El menjador és un servei que poden fer servir els infants i que està gestionat per l’AFA amb la col·laboració del Consell Escolar. Les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC) regulen les condicions del seu ús. El menjador és també un espai educatiu i com a tal es considera per part de l’escola. Les monitores i monitors són directament responsables i compten amb la col·laboració de l’equip de mestres i de l’equip directiu. Els alumnes que en fan ús disposen d’un temps suficient per a dinar, després poden gaudir d’un temps d’esbarjo fins que comencen les activitats i tallers. A les 16:30 és la sortida que es realitza sota la responsabilitat de monitors i monitores i la supervisió de l’equip directiu.

Mensualment es publiquen, i s’envien a les famílies, els menús del menjador escolar que són estudiats prèviament per la Comissió de Menjador del Consell Escolar. Aquests menús han estat elaborats per l’empresa responsable del menjador i supervisats pel seu dietista.

Hi ha menú específic per a aquells alumnes que, per raons justificades, l’ha de prendre. Si és el seu cas segueixi les indicacions que marca el Full Informatiu per a les Famílies que es lliura a principi de curs o consulti a la tutoria.

MENUS MARÇ