Activitats, sortides i colònies

El nostre projecte educatiu contempla, com a part integrant del treball escolar, la conveniència de realitzar sortides pedagògiques amb diferents finalitats. Algunes tenen l’objectiu de realitzar un treball específic en relació al temari d’alguna matèria del curs; altres, visitar algun indret d’interès; també poden tenir la intenció de poder gaudir d’un esdeveniment rellevant o poden ser d’esbarjo i convivència. La multiplicitat d’experiències que ofereixen les sortides aconsellen la participació de tot l’alumnat.

Aquestes sortides, segons l’edat dels alumnes o el lloc, es realitzen en autocar, en transport públic o caminant. En qualsevol cas sempre garantim que la quantitat d’acompanyants sigui l’apropiada tant pel que fa a la seguretat com pel que fa a l’aspecte pedagògic. Correspon a la direcció del centre i al Consell Escolar vetllar perquè això sigui així.

En les reunions de classe d’inici de curs es presenta la previsió de sortides, que acostumen a ser, aproximadament, dos o tres al trimestre.

El cost de la despesa ocasionat (transport, entrades, activitats, monitors) l’han de cobrir les famílies amb el pagament corresponent dels rebuts mensuals fixats per la Comissió Econòmica i el Consell Escolar.

A continuació podreu consultar la última versió de les sortides previstes d’enguany:

Sortides i Colònies 2022-23