Carnestoltes 2023

CARNESTOLTES 2023

Aquest any, després de moltes mesures de prevenció, per la pandèmia, hem pogut gaudir d’una festa de Carnestoltes en gran família, on els infants han estat protagonistes i tota la comunitat educativa hem fet xarinola plegats!

La celebració va començar dilluns, amb l’arribada del rei Carnestoltes i els seus ambaixadors, en Botifarró i el Llardoner, que van anunciar els manaments.

La il·lusió i la disbauxa carnavalera trespinera tot just acabava de començar!

Després de quatre dies de bogeria, divendres l’escola s’omple d’alegria. Obrim les portes de l’escola per donar pas a la desfilada més esperada de l’any: llums, càmeres i a ballar!  Qui portarà la disfressa més original?

Dimecres de cendra arriba… ai ai ai pobre sardina!

El rei Carnestoltes ha mort i per acomiadar-lo els infants de Parvulari anem al bosc de l’escola i enterrem la nostra sardina.

CARNESTOLTES, CARNESTOLTES,

TU QUE FAS TANTES VOLTES

T’ESPEREM L’ANY VINENT PER FER DISBAUXA NOVAMENT!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *