Sortida de tota l’escola al Museu de la Tècnica de Manresa

Hola famílies,

Com ja sabeu, dimecres 8 de juny vam poder realitzar una sortida de tota l’escola al Museu de la Tècnica de Manresa. Allà vam poder dur a terme diferents tallers dividits per classes. Els grups de cicle mitjà i superior van realitzar els seus tallers en altres espais propers al museu, mentre que infantil i cicle inicial ho van fer al mateix museu.
Després de la realització dels diferents tallers, on vam poder experimentar i aprendre moltes coses, ens vam dirigir tots/es al parc de l’Agulla de Manresa. Allà vam dinar i passar una bona estona tots junts.
Va ser un dia molt maco i enriquidor per tots/es els nens i nenes de la nostra escola i una bona manera d’acomiadar el curs 20/21.
Agrair especialment la generositat de la nostra anterior directora Núria Marín, gràcies a la qual hem pogut realitzar aquesta sortida cultural de tota l’escola de forma gratuïta.