Simulacre amb èxit!

Estimades famílies,

Avui 17 de desembre al matí hem realitzat el simulacre a l’escola amb èxit.

Hem participat tots i totes i ha estat un moment molt emocionant.

Estem molt agraïdes a tot l’alumnat, els docents, el personal PAS, i el personal de menjador.

Entre tots/es ho hem fet… Llegeix més»

Multilink cubes o Policubs a infantil A, B i C

A l’aula de les Pedres, les Muntanyes i els Arbres, hem estat experimentant amb els policubs o multilinks.
Hem treballat les matemàtiques de forma manipulativa, vivint l’experiència, plantejant reptes, desafiant, proposant.
Hem manipulat el material per a generar idees: hem fet construccions, hem… Llegeix més»

RUTA DELS MIRADORS

Avui hem anat a fer la ruta dels miradors de Castellví de Rosanes!
Hem anat a dos miradors i des d’allà hem pogut veure algunes de les formes del relleu que hem treballat i també les cases de nens i nenes de la classe i els… Llegeix més»

Fem de metges i metgesses!

Avui els nens i les nenes de 4t hem fet de metges i metgesses! Hem convertit la classe en un hospital on hem realitzat moltes visites a pacients amb diferents lesions que ens han permès veure i analitzar molts dels ossos que estem treballant.
Gràcies a… Llegeix més»

Donem VIDA a la nostra biblioteca

Feia dies que volíem donar un toc més especial i personal a la nostra biblioteca. Gràcies a la Dahna, que ens va portar aquestes caixes, hem pogut decorar-les així de boniques!  Nosaltres ho tenim clar… LLEGIR ÉS VIDA!

#gallery-4 {
margin: auto;