ANEM AL COSMOCAIXA

AVUI ELS INFANTS DE P3 I P4 HEM ANAT AL COSMOCAIXA!
PELS INFANTS DE P3 HA SIGUT LA PRIMERA SORTIDA QUE HEM FET.  HEM GAUDIT MOLT REALITZANT L’ACTIVITAT DEL CLICK! Ens hem posat a la pell dels científics experimentant amb l’aire, el so i la música.… Llegeix més»

Halloween

Cada any per Halloween els alumnes de 6è passem per les classes a espantar als cursos més petits. Aquest any hem estat els protagonistes de la festa i hem gaudit molt. També vam fer un esmorzar terrorífic.

Atletisme

El dia 28 d’octubre els alumnes de 6è vam anar a les pistes d’atletisme de Can Dragó. Allà vam fer diferents activitats d’atletisme: llançaments, salt d’alçada, relleus…

Les escoles canten

Ahir, dijous 6 de juny, les nenes i els nens de primer vam participar al concert “Les Escoles Canten”, com ja és tradició, amb alumnes de diferents escoles de Gràcia. Es va fer a la plaça de la Sedeta amb la col·laboració de l’EMME i… Llegeix més»

BOSC TURULL

Els alumnes de 5è hem anat a l’aula ambiental del bosc Turull a buscar uns cucs, que ens han deixat fins a final de curs, per posar al nostre verni compostador. Així que tindrem la nostra pròpia granja de cucs a la classe generant-nos compost… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-2020

Horari de secretaria per presentar les sol·licituds:

Dilluns 1, dimarts 2 i dilluns 8 d’abril: de 9:00 a 11:00h.

Dimecres 3, dijous 4, divendres 5 i dimarts 9 d’abril: de 9:00 a 13:30 i de 15:00 a 16:30h.

Anem a l’hort!!

Els infants de 1r anem cada setmana a l’hort, a regar,  a treure males herbes o pedres i a observar com van creixent el que hem plantat a la parcel.la. Però és que ahir vam tenir la sort d’anar a plantar faves amb l’Ignasi, mestre… Llegeix més»