Portes Obertes 2021- 22

Benvolgudes famílies,

Malgrat les circumstàncies, la vida no s’atura! Ja ha arribat el moment de preinscriure els vostres infants i ara us toca triar escola.

Malauradament, enguany no podem fer les portes obertes com estem acostumades, mostrant-vos els nostres espais en funcionament i xerrant amb vosaltres, però intentarem transmetre de la millor manera possible com és la vida a la nostra escola i resoldre els vostres dubtes.

Farem dues sessions virtuals, on explicarem el nostre projecte, i us oferim també la possibilitat d’assistir a unes breus sessions presencials (sempre seguint el protocol marcat pel Departament d’Educació) que complementaran l’exposició virtual.

Si esteu interessats/des en assistir a alguna d’aquestes sessions, podeu apuntar-vos emplenant aquest FORMULARI, on trobareu les dates i hores previstes.

Moltes gràcies pel vostre interès en el projecte educatiu de l’Escola Montseny!

Guia de Lectura estiu 2020

Benvolgudes, benvolguts
Us presentem la nova Guia de Lectura “estiu 2020” elaborada pel seminari de coordinació de Biblioteques Escolars de Gràcia. Hi trobareu recomanacions bibliogràfiques per a l’alumnat dels quatre cicles d’Educació Infantil i Primària.
Es tracta d’una acurada tria de lectures, amb l’objectiu de promocionar la lectura dels nostres infants durant les vacances d’estiu.

Preinscripció 2020-2021

Benvolgudes famílies,
S’han detectat errors en les llistes de baremació provisional.
Al següent enllaç trobareu informació veraç sobre la baremació de la vostra sol·licitud:
Baremació de la sol·licitud
Cal que tingueu en compte que l’identificador que heu d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas… Llegeix més»

CONVERSA VIRTUAL

Famílies, us convidem a la conversa amb l’equip directiu i l’associació de famílies per resoldre dubtes i ajudar-vos en la vostra preinscripció. Serà virtualment el 14 de maig a les 10:30 hores i el 15 de maig a les 16:00 hores. Apunteu-vos al mail a8002204@xtec.cat