Renovació consell escolar

Comença el procés per renovar els consells escolars dels centres. Aquests són els òrgans de participació de la comunitat educativa en la gestió dels centres.
* Recordeu revisar el cens electoral de l’escola al taulell d’anuncis de consergeria.
Un total de 3.855 públics i 703 concertats hi… Llegeix més»

Castanyada terrorífica

Aquest any el temps ens ha acompanyat per celebrar una castanyada terrorífica!!
Volem felicitar als i les alumnes de 6è pel túnel del terror que van dur a terme, ha estat tot un èxit.

Parlar sobre el bullying és revolucionari

Guardeu-vos aquest dia a l’agenda! El 15/11/2018 jornada de presentació del projecte de prevenció de les #discriminacions i impuls de la #GestióEmocional en el #MónEducatiu desenvolupat a l’escola.

Dates de les reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Us informem que les dates de les reunions d’inici de curs on les tutores us explicaran aspectes relacionats amb el desenvolupament del curs són:

• Dimecres 26 de setembre a les 16,45 reunions de cicle inicial (1r i 2n).
  • Dijous 27 de setembre a les 16,45 reunions de cicle… Llegeix més»

El món a la meva escola

Des de l’escola volem felicitar a l’AFA pel projecte “El Món a la Meva Escola” que ha estat guardonat amb el “Premi Barcelona Innovació Educativa” de l’Institut d’Educació de Barcelona! Ha estat a dins de la modalitat “projectes àmbit de districtes” del districte de Gràcia,… Llegeix més»

COMENÇA EL DIA

LES PRIMERES FOTOS ABANS DE COMENÇAR UN NOU DIA D’AVENTURES….

RECUPEREM FORCES AMB UNS BONS ÀPATS

GAUDINT DEL TEMPS LLIURE

PRIMERES ACTIVITATS

MIREU QUE BE S’HO PASSEN!!!

FOTOS DE L’ARRIBADA

Ja tenim  aquí les primeres fotos de l’arribada a la casa de colònies.

ESTEM DE COLÒNIES

Ja han arribat els nens i nenes de l’escola Montseny a  la casa de colònies i s’ho estan passant molt bé.

VISITA REI CARNESTOLTES

Aquesta tarda ens va visitat el Rei Carnestoltes i ens ha dit que demà hem portar pijama  a l’escola, el dijous  una perruca al cap i divendres a la tarda tothom disfressat.