Les escoles canten

Ahir, dijous 6 de juny, les nenes i els nens de primer vam participar al concert “Les Escoles Canten”, com ja és tradició, amb alumnes de diferents escoles de Gràcia. Es va fer a la plaça de la Sedeta amb la col·laboració de l’EMME i… Llegeix més»

BOSC TURULL

Els alumnes de 5è hem anat a l’aula ambiental del bosc Turull a buscar uns cucs, que ens han deixat fins a final de curs, per posar al nostre verni compostador. Així que tindrem la nostra pròpia granja de cucs a la classe generant-nos compost… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-2020

Horari de secretaria per presentar les sol·licituds:

Dilluns 1, dimarts 2 i dilluns 8 d’abril: de 9:00 a 11:00h.

Dimecres 3, dijous 4, divendres 5 i dimarts 9 d’abril: de 9:00 a 13:30 i de 15:00 a 16:30h.

Anem a l’hort!!

Els infants de 1r anem cada setmana a l’hort, a regar,  a treure males herbes o pedres i a observar com van creixent el que hem plantat a la parcel.la. Però és que ahir vam tenir la sort d’anar a plantar faves amb l’Ignasi, mestre… Llegeix més»

El comerç a l’escola

Aquest dimecres els alumnes de 5è hem fet la sortida del comerç a l’escola. Hem anat al Çukor, una botiga on fan dolços i caramels de forma artesanal on hem pogut fer núvols amb xocolata personalitzats. Ens ho hem passat molt bé.

Llegeix més»

Fem fenologia

Ens van donar una roda fenològica. En grups de 4 vam anar al bosc a adoptar 4 espècies vegetals que van ser : lliri salvatge ,atmetller, figuera, i ginesta.La fenològia estudia al desenvolupaments dels éssers vius en  el calendari  de les estacions i els canvis… Llegeix més»

Taller d´escacs

Primer vam aclarir els moviments,els punts, després ens vam posar tots a jugar i ens va ensenyar una professora que es diu Beti

hem apres molt i hem evolucionat. Ens o hem passat molt be

ANEM AL TEATRE SAT

La setmana passada tot infantil vam anar al teatre SAT a veure l’obra “L’aventura d’avorrir-se” de la companyia L’Estaquirot teatre.
Vam conéixer la Rita, una nena que, tot i tenir moltíssimes joguines, sempre s’avorreix i no vol jugar sola fins que una tarda a casa de l’àvia, amb un… Llegeix més»

Visita al museu Picasso!

Dijous passat, els alumnes i les alumnes de 1r vam anar al Museu Picasso! Vam veure 4 obres de l’artista, que representaven diversos períodes (la joventut, l’època blava, la cubista i l’expressionista). Després, els infants van poder experimentar diverses tècniques que utilitzava el pintor!
Els… Llegeix més»

Els padrins

1-Què  vol dir ser padrins i padrines?
Stefania: ser padrin i padrines vol dir  que asenyem coses que no saven
Martha :Vol dir cuidar nens i nenes mes petits i essenyar coses noves que no saven.
Gael :Per mi  ser padrí és cuidar i jugar amb ells.?
2-Que  es… Llegeix més»