El comerç a l’escola

Aquest dimecres els alumnes de 5è hem fet la sortida del comerç a l’escola. Hem anat al Çukor, una botiga on fan dolços i caramels de forma artesanal on hem pogut fer núvols amb xocolata personalitzats. Ens ho hem passat molt bé.

Llegeix més»

Fem fenologia

Ens van donar una roda fenològica. En grups de 4 vam anar al bosc a adoptar 4 espècies vegetals que van ser : lliri salvatge ,atmetller, figuera, i ginesta.La fenològia estudia al desenvolupaments dels éssers vius en  el calendari  de les estacions i els canvis… Llegeix més»

Taller d´escacs

Primer vam aclarir els moviments,els punts, després ens vam posar tots a jugar i ens va ensenyar una professora que es diu Beti

hem apres molt i hem evolucionat. Ens o hem passat molt be

ANEM AL TEATRE SAT

La setmana passada tot infantil vam anar al teatre SAT a veure l’obra “L’aventura d’avorrir-se” de la companyia L’Estaquirot teatre.
Vam conéixer la Rita, una nena que, tot i tenir moltíssimes joguines, sempre s’avorreix i no vol jugar sola fins que una tarda a casa de l’àvia, amb un… Llegeix més»

Visita al museu Picasso!

Dijous passat, els alumnes i les alumnes de 1r vam anar al Museu Picasso! Vam veure 4 obres de l’artista, que representaven diversos períodes (la joventut, l’època blava, la cubista i l’expressionista). Després, els infants van poder experimentar diverses tècniques que utilitzava el pintor!
Els… Llegeix més»

Els padrins

1-Què  vol dir ser padrins i padrines?
Stefania: ser padrin i padrines vol dir  que asenyem coses que no saven
Martha :Vol dir cuidar nens i nenes mes petits i essenyar coses noves que no saven.
Gael :Per mi  ser padrí és cuidar i jugar amb ells.?
2-Que  es… Llegeix més»

Una enginyera a cada escola

Avui ens ha visitat la María C. Santos, Doctora Enginyera en Telecomunicacions  de la Universitat Politècnica de Catalunya amb la intenció de trencar estereotips de gènere i poder mostrar com es desenvolupa la seva feina en un entorn majoritàriament masculí.

Esport Inclou

Un curs més els nens de 5è han assistit a les jornades d’Esport Inclou al Poliesportiu de la Creueta del Coll.
Amb nens/es de diferents escoles hem compartit plegats esports, jocs i una xerrada de sensibilització amb l’objectiu de crear consciència i comprensió envers les… Llegeix més»

JAN TITELLA AL PALAU.

Ara que acabem aquest primer trimestre us volem explicar breument la nostra sortida al Petit Palau on hem anat a conèixer en JAN TITELLA.
En aquest espectacle musical hem conegut la història del viatge cap al bosc que fa un petit grill acompanyat d’en Jan. Pel… Llegeix més»