PETICIONS ADMESES I DENEGADES D’AJUTS DE MENJADOR PRESENTATS EN EL MES DE JUNY

BENVOLGUDES FAMÍLIES,
– US INFORMEM QUE ENTRE EL 06 I EL 17 DE SETEMBRE, AMBDÓS INCLOSOS, PODEU SOL·LICITAR TELEMÀTICAMENT L’AJUT DE MENJADOR PER AL CURS 2021-2022.
-US INFORMEM QUE HA SORTIT EL LLISTAT DE LES PETICIONS ADMESES I DENEGADES D’AJUTS DE MENJADOR PRESENTATS EN EL MES DE JUNY.
 ES PODEN FORMULAR AL·LEGACIONS FINS EL 27 DE… Llegeix més»

Portes Obertes 2021- 22

Benvolgudes famílies,

Malgrat les circumstàncies, la vida no s’atura! Ja ha arribat el moment de preinscriure els vostres infants i ara us toca triar escola.

Malauradament, enguany no podem fer les portes obertes com estem acostumades, mostrant-vos els nostres espais en funcionament i xerrant amb vosaltres, però intentarem transmetre de la millor manera possible com és la vida a la nostra escola i resoldre els vostres dubtes.

Farem dues sessions virtuals, on explicarem el nostre projecte, i us oferim també la possibilitat d’assistir a unes breus sessions presencials (sempre seguint el protocol marcat pel Departament d’Educació) que complementaran l’exposició virtual.

Si esteu interessats/des en assistir a alguna d’aquestes sessions, podeu apuntar-vos emplenant aquest FORMULARI, on trobareu les dates i hores previstes.

Moltes gràcies pel vostre interès en el projecte educatiu de l’Escola Montseny!

Guia de Lectura estiu 2020

Benvolgudes, benvolguts
Us presentem la nova Guia de Lectura “estiu 2020” elaborada pel seminari de coordinació de Biblioteques Escolars de Gràcia. Hi trobareu recomanacions bibliogràfiques per a l’alumnat dels quatre cicles d’Educació Infantil i Primària.
Es tracta d’una acurada tria de lectures, amb l’objectiu de promocionar la lectura dels nostres infants durant les vacances d’estiu.