XXII Concurs de dibuix “La Lira Ampostina”

Aquest any la nostra escola ha tornat a participar en el concurs de dibuix que organitza anualment la Lira Ampostina. El títol del concurs d’enguany era: “Música, què sentim?”.

Durant una sessió de plàstica, l’alumnat havia de plasmar amb pintures al paper els sentiments o emocions que li produïen els diferents fragments de cançons que el mestre de plàstica anava reproduint. Hi havia música d’estils i autors molt variats. Tot l’alumnat s’ho va passar molt bé pintant i expressant les seves emocions al paper. A més a més, l’obra d’un d’ells, concretament Pere Martínez Cecília, va resultar la guanyadora del segon premi de dibuix de la categoria B (cicle mitjà).

Us deixem amb unes fotos fetes mentre realitzaven l’activitat i les fotos de l’obra premiada i el seu autor, Pere, el dia que va recollir el premi.