Comiat del mestre Francesc

Avui s’ha jubilat el mestre Francesc Arribas. Des de l’any 1994 ha estat a l’escola Miquel Granell: com a tutor, com a professor d’educació física, com a secretari del centre… Són molts d’anys en els quals hem treballat, hem xerrat, hem gaudit, hem compartit…
A les escoles els equips de mestres que treballem som de diferents edats i això sempre funciona bé perquè l’energia que aporten uns i l’experiència dels altres crea una simbiosi amb molts números per funcionar. Francesc ha col·laborat amb escreix per a què això fos possible.
Des d’aquí li volem agrair la feina feta, sempre amb vocació i estimació als alumnes.
Només ens queda desitjar-li de tot cor que sigui molt feliç i que tingui molta sort en aquesta nova etapa.