SONDEIG HORARI ESCOLAR (4 de4)

Benvolgudes famílies,
🔴Tal com us hem estat anunciant aquestes setmanes, us adjuntem l’enllaç al formulari del sondeig preparat per part de l’AMPA per tal que doneu la vostra opinió.
🟠Des de l’AMPA, volem remarcar que el servei de menjador (2h) i el servei d’extraescolars (1h) no canvia en el cas que us decanteu per la jornada continuada.
🟡El vot és individual: pot votar el pare, la mare i/o el tutor/a legal de l’alumne/a.

➡️Us volem aclarir que el procès que comença amb aquest sondeig serà lent i és el primer pas. En el cas que sortís majoria Jornada Continuada, s’hauria de traslladar al Consell Escolar, Consell Escolar Municipal i finalment seria el Departament d’Educació qui autoritza o denega.

😃Malgrat tot ens interessa molt saber l’opinió de les nostres famílies.

👍🏻Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Esperem les vostres respostes.

Enllaç al sondeig:

1 comentari