6è a Coma-Ruga i Tarragona

Aquesta setmana l’alumnat de sisè ha estat de colònies a Coma-Ruga.

Tot i ploure el primer dia es va poder gaudir d’un seguit de tallers i d’activitats relacionades amb l’època romana, dins del projecte històric que s’estava treballant a l’escola. L’endemà es van realitzar unes olimpíades a la platja, mullar els peus a les aigües termals de la població, la confecció de mosaics, jocs de nit i ball

Per acabar, i ja de tornada, van visitar l’entorn del nucli antic de Tarragona, la Tàrraco Romana (fòrum de la colònia, muralles, fòrum provincial, l’amfiteatre, les restes del circ, zona del temple…). Finalment, abans d’enfilar el retorn es va visitar la planta baixa de l’ajuntament, el mercat i el Balcó del Mediterrani on van aprendre a “Tocar ferro”, com fan els locals.

Aquí teniu uns vídeos resumint una mica aquests tres dies tan intensos.