BEQUES / AJUTS

Sol·licitud de la beca de menjador

curs 2022-2023

Us comuniquem que s’ha obert la convocatòria per demanar l’ajut individual de menjador pel proper curs 2022-2023.

El termini màxim de lliurament de la sol·licitud al centre, afegint la documentació necessària, serà fins al 24 de maig de 2022.

INDICACIONS

FAMÍLIES QUE VAN PRESENTAR LA BECA EL CURS PASSAT

Us hem lliurat el full omplert  de cada fill/a, tant a les que vau rebre beca aquest curs com a les que la vau demanar i no l’heu rebuda.

Només haureu de omplir les dades personals que no consten al full, signar tots els membres que formeu part de la unitat familiar (pare, mare, germans i avis si conviuen al mateix domicili) i signar el document de la sol·licitud per les dues bandes on ho indica.

S’ha de retornar el full omplert i signat a l’escola abans del 24 de maig de forma presencial de les 8:30h a les 10:30h des del dilluns 9 al dimarts 24 de maig.

NOVES SOL·LICITUDS

Qui ha de presentar nova sol·licitud?

–  Les famílies que feu per primera vegada la sol·licitud.

–  Les famílies amb un canvi en la unitat familiar en relació al curs passat també heu d’omplir el full de nova sol·licitud 2022-2023.

PER LLIURAR LES NOVES SOL·LICITUDS HEU DE TRUCAR A L’ESCOLA PER DEMANAR CITA PREVIA

Imprès sol·licitud ajut de menjador 2022 2023

DOCUMENTS I INFORMACIONS

AJUTS MENJADOR

BASES CONVOCATÒRIA 2022 2023

NOMÉS HAN D’OMPLIR

EL FULL NOU

DE SOL·LICITUD LES FAMÍLIES:

• QUE NO VAU PRESENTAR SOL·LICITUD A L’ESCOLA EL CURS  PASSAT.

• LES FAMÍLIES QUE JA VAU  PRESENTAR LA SOL·LICITUD EL CURS PASSAT PERÒ HA CANVIAT EL NÚMERO DE MEMBRES DE LA UNITAT FAMILIAR.

• LES FAMÍLIES NOVES QUE HAN FET LA PREINSCRIPCIÓ DE P3.

Imprès sol·licitud ajut de menjador 2022 2023