Padrins de lectura

Avui hem iniciat el matí amb una lectura ben diferent.
Els nens i nenes de 5è i 6è han preparat una lectura per als seus fillols i filloles de 1r i 2n. De ben segur que han gaudit molt. Mireu les fotos!
Llegeix més»

Castanyada 2019

La Witchy Witch ha arribat a l’escola! Quina porrr…!

Els nens i nenes de P5, 1r i 2n tindran una visita terrorífica!! Finalment tots els infants d’infantil i inicial berenaran unes castanyes dijous a la tarda.

Aprofitem per agrair la creativitat i l’esforç que heu mostrat en els treballs amb fruits de la tardor i carabasses de CM i CS. Ha resultat una exposició fantàstica!

X Cursa Milagros Consarnau

Avui hem celebrat la X Cursa de l’escola. Ho hem passat genial fent una mica d’esport nens, nenes, papis i mamis plegats.
Moltes gràcies a l’AMPA i a tots i totes per la vostra col·laboració per passar un dia ben divertit! Avui hem afegit moltes més… Llegeix més»

Internet segura

Aquesta setmana els mossos d’esquadra han vingut a l’escola a fer una xerrada sobre internet segura als nens i nenes de Cicle Superior.
Segur que us poden explicar moltes coses que han après sobre les xarxes socials.