Preinscripció 20-21

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, en el context social actual provocat per la crisi de la COVID-19, el període de preinscripció s’ha vist alterat. Les noves dates de preinscripció són del 13 al 22 de maig i s’intentarà en la mesura del possible reduir la presència de famílies en els centres educatius.

Us recordem que han de sol·licitar plaça els nens i nenes que el proper curs han d’iniciar la seva etapa escolar a P3 i els alumnes de 6è, que el proper curs iniciaran l’Educació Secundària Obligatòria, també han de fer la preinscripció al centre triat.

Aquest és el calendari:

• Termini per presentar la sol·licitud amb suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Termini per presentar la sol·licitud presencialment (excepcional) amb cita prèvia a través de l’eina informàtica que facilitarà el consorci: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Termini per presentar la documentació al centre triat en primera opció: fins al 25 de maig de 2020

Per més informació: Preinscripció 2020-21

Us seguirem informant a mida que es vagin publicant novetats.