Matricula a la Pública

Avui comença el període de preinscripció del pròxim curs 2024-2025. Des de l’AFA de l’Escola Casas animem a totes les famílies a matricular els seus fills i filles a l’escola pública i de proximitat, que és la que garanteix la cohesió social, la inclusió, la no-segregació, la gratuïtat, la defensa del catala i la coeducació.

Des de fa anys l’aFFaC (Associacions Federades de Famílies de Catalunya, on estem adherits) llança la campanya Matricula a la Pública per acompanyar les famílies i l’alumnat de Catalunya en el període de preinscripció. Aquesta campanya té una doble funció, la primera és reivindicativa: animar les famílies a triar l’escola pública com a opció educativa per als seus fills/es; i la segona és informativa: oferir informació del procés de preinscripció de manera entenedora i completa.

Fa anys que des de l’aFFaC expliquem els motius pels quals escollir una educació pública, però aquest any hem volgut que la campanya no es basi en estadístiques, indicadors o informes, sinó en les veritables raons que importen. I quines són? Doncs aquelles que ens expliquen els més petits de casa, aquells que viuen l’escola pública com la seva segona casa.

Ja ho sabeu famílies: matriculeu els vostres fills a l’escola pública i, si no us cau molt lluny, podeu fer-ho a l’Escola Casas!