La setmana de la Solidaritat a P3

Benvolgudes famílies,

Amb motiu de la celebració de la setmana de la Solidaritat: “Fem les paus“, hem dut a terme a la classe de P3 unes activitats on treballem l’educació en la gestió positiva dels conflictes.

A la biblioteca vam explicar el conte “Quatre petites cantonades de no res”. Un llibre sobre l’amistat, la diferència i l’exclusió. I a la classe vam visionar alguns curtmetratges per fer una reflexió conjunta i poder adoptar actituds positives i responsables.

Per altra banda, cada curs havia d’escollir una paraula representativa de com resoldre un conflicte. A P3 vam escollir la paraula PENSA, per a l’acta de cloenda que es durà a terme aquest dijous al gimnàs.

Aquí us en deixem una mostra de com els infants van decorar la paraula escollida.