INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ

Benvolgudes famílies,

Deixem en aquest enllaç preguntes freqüents de cara a les portes obertes de l’escola. PREGUNTES FREQÜENTS.

Adjuntem AQUÍ el tríptic amb informació bàsica de l’escola.

Deixem a continuació informació important sobre la preinscripció dels vostres fills i filles a l’escola/institut.

• Dimecres 14 de febrer – Reunió informativa per a les famílies amb fills i filles que iniciaran l’escolaritat a I3 o 1r d’ESO el curs 2024/25. Auditori de Sant Martí (plaça Angeleta Ferrer 2) a les 16h sessió informativa d’I3 i a les 18h a la sessió de 1r d’ESO.
  • Places ofertades en el procés de preinscripció 2024 – 2025 AQUÍ. Aquesta oferta inicial NO ÉS DEFINITIVA, pot patir canvis en l’oferta final.
  • Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
    petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024 AQUÍ.