Nom de l'autor: admin

1r visita el Poni Club Barcelona

1R ANEM AL PONI CLUB BARCELONA El passat dilluns 4 de juny, la classe de 1r va anar al Poni Club Barcelona, situat al bell mig del Parc de  l’Oreneta. Vam conèixer totes les atencions que necessiten aquests animals, vam poder muntar-los, visitar les seves quadres i raspallar-los. Vam passar un matí fantàstic! A continuació […]

1r visita el Poni Club Barcelona Llegeix més »

6è VA EN BICI

ANEM EN BICI Els nens i nenes de 6è ha participat en el “Curs de conducció segura en bicicleta”.  Aquest programa pilot està adreçat als alumnes de 6è de primària de les escoles de tots els districtes  de Barcelona que estan incorporades a la “Xarxa d’escoles més sostenibles”. Han col·laborat els formadors de Bciclot. Han

6è VA EN BICI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut