Sortida al parc de Diagonal Mar
Avui dia 18 de juny hem anat tot infantil al Parc de Diagonal Mar. Hem passat molt bona estona jugant i relliscant pels tobogans i després hem anat a escalar al parc del costat. És súper divertit! Per veure les fotos cliqueu aquí
Sortida al parc de Diagonal Mar Llegeix més »











