Xerrades de l’AFA sobre riscos digitals i control parental

L’AFA de l’Escola Casas organitza dues xerrades sobre els riscos vinculats a la tecnologia digital per a les famíles el 8 i el 22 de novembre. Es realitzaran dins del recinte de l’Escola Casas i aniran a càrrec de José Ramón Gómez, pare d’alumnes de l’Escola Casas i expert en Innovació Digital. Us podeu inscriure en aquest enllaç: https://docs.google.com/forms/d/1nYnKf0X1tUQhxOoF81G1STgzg7suzf_h4hnkW3x3jPs/edit?chromeless=1

8 NOV, 19h, Escola Casas: Xerrada “Els Riscos d’Internet, sota control”

Internet ens informa, ens entreté, ens connecta i ens ajuda a treballar. És espectacular però també té riscos i cal conèixer-los per tenir-los controlats: fraus, ciberbullying, privadesa, addicció a les xarxes socials, virus, continguts inapropiats… En aquesta xerrada trobareu solucions per a famílies per tenir una experiència segura a Internet, així com pistes per prevenir l’impacte social de l’ús de les xarxes i el mòbil dins de la família.

22 NOV, 19h. Escola Casas: Taller pràctic de Control Parental

Porta els teus mòbils i tablets (iOS i Android) i el teu Nintendo Switch i junts configurarem les eines de control parental que us ajudaran a tenir una experiència digital més controlada. Dedicarem 30 minuts a iOS (en Família), 30 minuts a Android (Family Link) i els darrers 30 minuts a Nintendo Switch. No oblideu recordar-vos dels vostres mails i claus! Us hi esperem.