Visca el Carnestoltes!

Aquest matí hem donat la benvinguda al Rei Carnestoltes a l’Escola Casas!

Petits i grans l’esperàvem amb il·lusió i disfressats, sota la consigna d’aquest any, seguint la temàtica del futur, la tecnologia i la innovació.

Robots, homes i dones del futuristes, personatges de vídeojocs i tot un reguitzell de gadgets tecnològics han omplert primer el pati de l’escola i després els carrers del barri. Els moments més emocionants han estat el passeig per dins del Mercat del Clot, on paradistes i clients han gaudit de l’espectacle, i l’entrada al vestíbul de l’Ajuntament de Sant Martí com a punt final del recorregut.

La BatuCasas ha tingut un paper molt important, acompanyant la rua en tot moment i animant la festa amb els seus ritmes. Recordeu que demà dissabte la BatuCasas participarà a la rua organitzada per la Federació d’Entitats del Clot – Camp de l’Arpa!

Després només ens quedarà esperar el Dimecres de Cendra, l’últim dia del Carnaval i el primer dia de la Quaresma. La tradició diu que s’ha d’enterrar la sardina! Al sorral? Al parc del Clot? Veurem com es resol el misteri!

Bon cap de setmana de Carnestoltes!