S’acosten els Reis a l’Escola Casas!

Atenció!

Dibuix Reis MagsCom tots sabeu, el dia 16 de desembre els Reis Mags arriben a l’Escola Casas i la gent d’I5 estem preparant-los una bona benvinguda.

A les 16.30h s’obriran les portes de l’Escola i els Reis arribaran puntualment a les 17h. No feu tard si no us ho voleu perdre!

La festa s’allargarà fins les 20h aproximadament. Properament us enviarem més informació sobre programa i horaris, que seran diferents per a cada curs per evitar aglomeracions.

Com podeu col·laborar?

1. Aportant les vostres decoracions fetes a casa: les recollirem a l’entrada d’infantil el dilluns 11 i el divendres 15 de desembre.
    • Estrelles de catró
    • Casetes de cartró
    • Casetes amb la foto familiar
    • Estrelles fetes amb rotlles de paper de WC o de cuina

PDF amb instruccions Decoració Festa de reis 2023

1. Ajudant-nos amb el muntatge, el divendres 15 per la tarda a partir de les 16.30h i/o el dissabte pel matí a partir de les 10h.

Per saber quants serem a la festa i amb quantes mans podem comptar per al muntatge, si us plau ompliu aquest formulari. Només és un minut!

Comença el compte enrere!