La gorra de l’Escola Casas ja és aquí!

Dijous passat els nens i nenes de P3 i P4 van sortir de l’escola més contents de l’habitual, sabeu per què? Perquè anaven equipats amb la gorra de l’Escola Casas! Així, els dies que tinguin sortides podran protegir-se del sol, i els mestres ho tindran més fàcil per no perdre’ls de vista gràcies al seu verd llampant.

La gorra és cortesia de l’AFA i es regalava cada any als infants que començaven P3. El curs passat, per culpa de la pandèmia, els infants que llavors feien P3 no van poder gaudir d’aquest obsequi de benvinguda, és per això ara s’ha repartit tant a P3 com a P4. A partir d’enguany i en endavant, cada nou curs de P3 rebrà de l’AFA la gorra de la seva nova escola.

I per qui encara no la tingui, que sapigueu que només són 4 €! Si en voleu una, escriviu-nos un correu i us direm com aconseguir-la.