Dimarts 13 de setembre: 1a Fira d’extraescolars de la Casas

Dimarts 13 de setembre se celebra la 1a FIRA D’EXTRAESCOLARS de l’Escola Casas, organitzada per l’AFA.

Hi haurà demostracions i classes de prova d’activitats:

• Arts Plàstiques, amb Orimacoli

Es farà una classe de prova de 45 minuts (de 16.30 a 17.15 h) per a 8 infants al menjador de l’Escola Casas. Podran participar-hi 3 alumnes de l’any passat i 5 d’interessats en aquesta extraescolar. Per reservar plaça heu de contactar directament amb la professora, Jessica von Helmolt al telèfon 667364254. Per a qui es quedi sense plaça, podreu presenciar l’activitat i fer les preguntes que considereu necessàries durant i després de la classe.

Estructura de l’activitat:

1. Introducció
  2. Reflexions sobre el tema “VIATJAR” + interacció respecte les idees dels participants
  3. Realització de jocs visuals i dibuixos/pintures al voltant del tema “VIATJAR”.

Els nens i nenes es podran endur a casa l’obra realitzada.

• Patinatge, amb RollerGrind

Es farà una mini-classe al pati de l’Escola a les 16.45 h, per a tots els nens i nenes que ho vulguin. Els participants han de portar de casa patins i proteccions (casc sobretot).

• Anglès, amb Hug’school

Paradeta informativa, amb la participació de pares d’alumnes.

• Música, amb MusicActiva

Activitat de mostra adreçada als nens i nenes que vulguin participar, d’uns 20-30 minuts de durada, a partir de les 16.30 h. Podreu resoldre qualsevol qüestió que tingueu sobre aquesta extraescolar amb els representants de MusicActiva.

• Escacs, amb Escola d’Escacs de Barcelona

Organització de partides simultànies, amb tothom qui vulgui passar una estona jugant a escacs. Hi haurà un professor per a aclariments i possibles dubtes!

Per altra banda, persones de l’AFA de l’equip d’extraescolars estaran a l’escola per donar informació sobre aquestes i la resta d’activitats, resoldre dubtes i ajudar-vos a fer la inscripció si cal.

Tingueu en compte, a més a més, que dijous 15 de setembre hi ha les següents trobades online:

➡️ A les 19 h: presentació de l’extraescolar Robòtica, programació i impressió 3D amb Scratch. Enllaç: https://meet.jit.si/scratchbarcelonateam
➡️ A les 19.30 h: presentació de l’extraescolar de bàsquet. Enllaç: shorturl.at/BHTW5
➡️ A les 20 h: presentació de Let’s play, teatre musical en anglès. Enllaç: shorturl.at/eioV4