Final de curs emotiu i intens a l’Escola Casas

La Casas bull d’activitat en aquests darrers dies abans de les vacances d’estiu!

S’acaba el curs i això vol dir que arriba també el moment d’acomiadar els nostres nens i nenes de 6è. A la Casas han viscut, crescut i compartit amb els companys i companyes i els i les mestres nou anys plens de vivències. Records que s’enduen i que esperem que els ajudin molt a seguir creixent com a persones en la nova etapa que inicien.

Com és tradició, pares i mares els van preparar un sopar de comiat al pati de les moreres, amb refresc de benvinguda inclòs. Els nervis i l’emoció de l’inici van donar pas a una celebració en tota regla, plena de música i on tots i totes van ballar fins ben tard.

Després d’aquest moment tan especial i compartit entre els i les alumnes de 6è, la marxa continua per a tota l’escola i per a les famílies! Aquest divendres, se celebrarà la festa de final de curs. A les 17h s’obriran les portes, hi haurà actuacions de l’alumnat de primària, un comiat que farem plegats a l’alumnat de 6è i activitats organitzades per a les famílies. Les que es fan càrrec del bar recorden que portem el got reutilitzable de l’escola i… ens proposen que ens disfressem de temàtica galàctica! Sigui de Boba Fett, de Jabba o simplement de terrícola, tots hi esteu convidats!

I de marcians a punkeros… Dissabte es convoca als progenitors pringats de l’escola Casas al sopar de pares (atenció a la invitació…). El pati de les moreres tornarà a ser escenari per als no tan Joves d’una manduca, música en directe i moltes sorpreses… Un comiat imprescindible abans de l’estiu. No us ho perdeu!!!!