Extraescolars 3r trimestre! Apunta’t!

Benvolgudes famílies! S’ha acabat el segon trimestre!

L’oferta d’extraescolars segueix en peu fins a finals de curs. Per al tercer trimestre, començaran el dimarts 11 d’abril i acabaran el 5 de juny.

Si us voleu apuntar a alguna nova activitat extraescolar de cara al 3r trimestre ompliu aquest formulari.

Si us voleu donar de baixa, podeu notificar-ho aquí.

Teniu temps de fer-ho fins al dissabte 8 d’abril.

Tingueu en compte el següent:

1. Només cal que ompliu el formulari d’altes per notificar-ne de noves: si el vostre fill o filla seguirà fent la mateixa activitat que feia durant el 2n trimestre, no cal fer res.
  2. Si teniu més d’un fill o filla, cal enviar un formulari per a cada infant. Les inscripcions estan condicionades a la disponibilitat de places! Si no contactem amb vosaltres per dir-vos el contrari, el vostre fill o filla pot iniciar la participació a l’extraescolar el mateix dimarts 11 d’abril.
  3. Per poder fer extraescolars s’ha d’estar al corrent de pagaments:
    • Heu de ser socis de l’AFA i haver-ne pagat la quota anual (si encara no sou socis podeu enviar-nos un correu a afa.escolacasas@gmail.com i us explicarem com fer-ho).
    • Cal estar al dia de les quotes de consergeria (s’han d’abonar per participar a les extraescolars que es realitzen en les instal·lacions de l’escola, que són totes excepte piscina).
    • Cal haver abonat totes les mensualitats als proveïdors de les activitats.

Moltes gràcies a tothom!

AFA Escola Casas