Ja us podeu inscriure a les extraescolars 2023-2024

Aquest any l’AFA de l’Escola Casas ha fet els deures i abans que comencin les vacances ja ha definit el conjunt d’extraescolars que organitzarà de cara al curs 2023-2024:

GRAELLA EXTRAESCOLARS 2023-2024 ESCOLA CASAS (PDF)

• Les extraescolars comencen a partir del 18 de setembre.
  • Per poder fer qualsevol extraescolar cal que sigueu socis de l’AFA
  • A més cal pagar 48 euros/anuals de quota de consergeria per cada infant (50% de reducció a partir del segon fill/a). Això permet que puguem pagar la figura del conserge durantes les hores que durin les activitats no lectives dins del recinte (i per tant piscina queda exclosa d’aquesta quota).
  • L’oferta d’extraescolars de l’Escola Casas es diferencia de la d’altres escoles perquè les activitats no es contracten en bloc a una empresa determinada: es busquen proveïdors especialitzats en cadascuna de les activitats. Això fa que la qualitat sigui molt més alta!
  • Les places són limitades!!!

AQUÍ TENIU EL FORMULARI D’INSCRIPCIONS

La data límit per omplir-lo és el 8 de setembre però us preguem fer-ho el més aviat possible per poder anar confirmant els grups als proveïdors i tenir ja la graella d’activitats definitiva.