Extraescolars 2020-2021: Piscina

L’extraescolar de piscina és una de les que té més èxit any rere any, ja que, més enllà dels innegables beneficis de saber nadar, és de les poques que s’ofereixen al cicle d’Infantil (P3, P4 i P5).

L’activitat es duu a terme a les magnífiques instal·lacions del Centre Esportiu Municipal Bac de Roda. Allí, un monitor rebrà els infants i els conduirà als vestuaris, on els ajudarà a canviar-se. Aquest any a més, com a mesures anti-COVID:

• Els nens i les nenes s’hauran de posar gel hidroalcohòlic a l’entrada.
  • Hi haurà un sol monitor assignat per grup i un o dos vestuaris exclusius per a aquell grup.
  • No es permetrà que entri cap pare o mare a ajudar (com s’ha fet altres anys).
  • Es desinfectarà abans i després tot el material que utilitzin a la piscina.
  • Només utilitzaran el material mínim imprescindible (de protecció). A l’estona final de joc no podran fer servir ni pilotes ni altres materials lúdics.
  • Es recomana l’ús de la mascareta.

També s’han limitat els grups a màxim 8 alumnes (mínim 4). L’assignació de places es farà per ordre d’inscripció.

L’activitat de piscina començarà, si no hi ha canvis de normativa, a l’octubre i en principi els horaris son dimarts a les 18 h i dimecres a les 17 h (falta acordar quin grup és cada dia). En el cas de P3, l’activitat segurament comenci al gener però encara no hi ha res definit. La inscripció, en aquest cas, es farà més endavant.