Extraescolars 2020-2021: Patinatge

De la mà de l’associació Dinàmic torna aquest any l’extraescolar de patinatge per als alumnes de Primària i també de P5.

El patinatge és una activitat esportiva que fomenta les habilitats motrius, l’expressió corporal i l’autoestima entre altres. Els nens i les nenes aprendran, primer de tot, la tècnica necessària (l’equilibri, frenar, moure’s amunt i avall) i mica en mica aniran guanyant en destresa i confiança. També treballaran la coordinació musical i el treball en equip.

Per realitzar l’activitat caldrà portar patins de 4 rodes, pantalons llargs i, si es té el cabell llarg, aquest s’ha de portar recollit. És també imprescindible dur l’equipació de seguretat (cascs, guants, etc.). L’activitat es farà un dia a la setmana i té una duració d’una hora.