Extraescolars 2020-2021: Escacs

Avui us parlem dels escacs, una extraescolar que fa anys que es fa i que té un grup nombrós i consolidat. L’activitat és a càrrec de l’Escola d’Escacs de Barcelona.

Els escacs és un esport, o un joc-esport, que comporta l’aprenentatge d’unes regles, treballa el pensament matemàtic i lògic i fomenta la concentració, la memòria i la imaginació entre d’altres. A classe treballen tant la teoria com la pràctica, no només a través de partides sinó amb problemes d’escacs, recursos d’internet, etc. A més, un dissabte per trimestre solen organitzar tornejos matinals. A la web de l’entitat trobareu més informació sobre l’activitat.

L’extraescolar d’escacs començarà el 16 d’octubre i es farà els divendres a la tarda. En principi és una activitat oberta als nens i nenes de Primària, però si hi hagués quòrum, comenten els organitzadors, es podria plantejar també pels infants de P4-P5. Tot és parlar-ho!

Aprofitem per avisar que ja teniu al vostre correu el formulari per realitzar la inscripció a escacs i també a patinatge. El dia límit és el 9 d’octubre.