Extraescolars 2020-2021: Anglès

Fa uns dies us vam fer arribar des de l’AFA un qüestionari sobre les extraescolars d’aquest any. Doncs bé, a falta de saber la demanda que hi haurà, us explicarem, en aquest i en pròxims articles, quines extraescolars s’oferten a la nostra escola i de què van.

Comencem amb l’anglès. Com en anys anteriors, l’aprenentatge d’aquest idioma és a càrrec de Helen Doron. Es tracta d’una escola que s’ha especialitzat en l’ensenyament d’anglès des dels tres mesos d’edat i a través d’un mètode propi que fa ús de materials i eines lúdiques com ara històries amb personatges simpàtics, balls i cançons enganxoses, jocs, flashcards, etc.

A causa de la complexitat de les mesures anti-COVID, falta veure en quin espai de l’escola Casas es faria l’activitat i també els dies i horaris dels diferents grups. En principi l’extraescolar començaria a principis d’octubre, però això també s’ha de confirmar.